Jak zwrócić uwagę młodych osób na reklamę? Marka napoju Vimto proponuje niekonwencjonalne podejście – zniechęca do oglądania swojej reklamy!
Spot został stworzony przez agencję Quiet Storm, która ma już na koncie międzynarodową kampanię dla Haribo. Trevor Robinson i Matt Mifsud, założyciele agencji Quiet Storm, podkreślają: „Nie każdy klient zaufałby swojej agencji, by rozpoczęła kampanię informując widzów, żeby właśnie nie patrzyła, nie klikała i nie zwracała uwagi na spot. Dlatego też Vimto jest w tej kwestii odświeżająco inne”. Nowa strategia polega na przekonaniu, że aby zachęcić młodzież do obejrzenia spotu należy im tego odradzić. Jednocześnie podkreśla się, że „Grupa docelowa Vimto czuje się pod presją, aby coś udowodnić, a jedyne co naprawdę chcą osiągnąć, to być rozpoznawalnym i akceptowanym za bycie indywidualnościami” – wyjaśnia agencja kreatywna.
Data publikacji: 16.06.2018 r.