wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reklama telewizyjna pierwszorzędnym medium wideo w UK

Reklama telewizyjna stanowi 94,6% reklam wideo w UK. Oznacza to, że tylko 5,4% oglądanych reklam wideo w Wielkiej Brytanii nie jest reklamą telewizyjną. W 2018 r. widzowie widzieli ok. 18,5 minut reklam wideo w ciągu dnia, z czego 94,6% reklam stanowiły reklamy telewizyjne.

 

W 2017 r. było to 95%, więc udział reklamy TV jest niezwykle stabilny – zwłaszcza biorąc pod uwagę ciągłe rozpowszechnianie się nowych form reklamy wideo. Tylko minuta w ciągu całego dnia to coś innego niż reklama telewizyjna. Pozostałe 5,4% całkowitego oglądania reklam wideo jest dzielone między YouTube (3%), Facebook i inne wideo online (2%) oraz reklamy kinowe (0,4%). Potwierdza to, że telewizja ma podstawowe znaczenie dla skutecznego wyświetlania reklam – w tym także dla osób w wieku 16–34 lat, dla których telewizja stanowi 87,2% całego kontaktu z reklamami wideo.

Konsumpcja wideo w uk

 

Telewizja jest niezmiennie medium, na które widzowie poświęcają najwięcej swojego czasu. W 2018 r. angielski widz oglądał telewizję przez 4 godziny i 41 minut dziennie, to o 2 minuty więcej niż w 2017 r. Podczas gdy oglądanie telewizji na pewno się zmienia (wzrasta korzystanie z nagrywania, VOD lub usług opóźnionego odtwarzania), trudno jest zignorować ciągłość prymatu TV w ogólnym krajobrazie reklamy wideo. Reklamodawcy w przypadku przekazów telewizyjnych, oprócz ilości wyemitowanych komunikatów reklamowych, otrzymują również jakość. Tylko reklamy telewizyjne, które są oglądane w całości, są wliczane do pomiaru; są one oglądane najprawdopodobniej z dźwiękiem i w środowisku, które jest najbezpieczniejsze dzięki wysokiej jakości programów telewizyjnych i ścisłemu przestrzeganiu przepisów.

 

Źródło:

www.thinkbox.tv/News-and-opinion/Blogs/TV-is-94-6-percent-of-video-advertising, 24.03.2019

 

Data publikacji: 24.05.2019 r.

Share

Podobne artykuły