Marki wychodzą naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, którzy marzą o powrocie do normalności, i dbają o to, by mogli się w niej poczuć bezpiecznie. Swoje zapewnienie o wsparciu wyrażają, sięgając po kreatywne rozwiązania.
Marka Heineken w swoim najnowszym spocie „Back to the Bars” doskonale odmalowuje balans między uczuciem radości, jakie towarzyszy publicznym wyjściom, a poczuciem niezręczności związanym z zachowaniem koniecznego dystansu. Kampania powstała przy współpracy z agencją Publics Italy. Spot celebruje ponowne otwarcie barów, przypominając jednocześnie odbiorcom o odpowiedzialnym zachowaniu.
Marka Nike po raz kolejny w dobie pandemii trafia do odbiorców z ważnym przesłaniem, a tym których znudziły kompilacje archiwalnych materiałów pokazuje, że wciąż można zrobić to w zaskakujący sposób. Przy współpracy z agencją Wieden + Kennedy Portland powstał wzruszający spot „You Can’t Stop Us” mówiący o jednoczącej sile sportu.
Z zaskakująca kampanią „Christmas in July” wystartował Burger King. Po trudach ostatnich miesięcy wielu z nas z chęcią przywitałoby już święta i pożegnało niefortunny rok. Marka wychodzi naprzeciw tym pragnieniom i w niecodzienny sposób pragnie podnieść na duchu swoich odbiorców. Za kreatywnym pomysłem na kampanię stoi agencja DAVID Sao Paulo and DAVID Miami.
Data publikacji: 07.08.2020 r.