wpisz szukaną frazę
Szukaj

Starbucks pyta, jak opisać dobre samopoczucie

Nowa kampania firmy Starbucks prezentuje jak różne mogą być odpowiedzi na pytanie „jak słownie można wyrazić dobre samopoczucie?” 

Niektórzy ankietowani opisywali je jako pomoc innym, spacer na plaży z ukochaną, inni natomiast rzucili tylko jedno słowo: „miłość”, „współczucie”, „radość”. Kampania „Good Feels Good” miała za zadanie promocję trzech nowych smaków mrożonej herbaty z owocami i ziołami.

 

Kiedy próbujesz naszych nowy produktów po raz pierwszy, trudno jest opisać to doświadczenie. Po prostu dobrze się czujesz i ogarniają Cię pozytywne emocje” – tak w jednym z wywiadów dla platformy Adweek opowiada Leanne Fremar, wiceprezes i dyrektor kreatywna w firmie Starbucks. „To ten moment, kiedy jesz lub pijesz coś, co naprawdę lubisz. Dlatego w naszej komunikacji bardzo chcieliśmy opowiedzieć właśnie o tym ekscytującym momencie”.

 

Strategia marketingowa obejmowała emisję spotów telewizyjnych 60- oraz 30-sekundowych, a także wersje 90-i 15-sekundowe stworzone z myślą o mediach cyfrowych (Instagram, Facebook, YouTube). Aktywowano również platformę internetową Teavana Shaken Iced Tea Infusion, która zawiera pełną ofertę produktową.

 

 

 

 

 

 

 

 

Data publikacji: 22.09.2017 r.

Share

Podobne artykuły