Agencja MullenLowe London wystartowała z nową kampanią pt. „Trochę fantazji” dla marki Bahlsen, producenta ciasteczek Choco Leibniz.
Z początku zwykła przerwa w pracy zamienia się w wykwintne spotkanie. Bohaterom reklamy zmienia się akcent i ruch ciała, co prowadzi do lekkiego przerysowania sytuacji.
Szefowa marketingu, Claire Sutton przekonuje: „Wyroby producenta herbatników znane są na całym świecie z wysokiej jakości i pysznego smaku. Chcieliśmy podejść do tego stwierdzenia z humorem”. Koncepcja kreatywna agencji miała za zadanie pokazać, w jaki sposób ciasteczka mogą sprawić, aby ludzie poczuli się trochę bardziej elegancko na co dzień.
Dyrektor kreatywny w agencji MullenLowe, Mark Elwood, stwierdził: „Każdy uwielbia herbatniki z filiżanką herbaty. Ale gdy naprawdę chcesz zrobić wrażenie na gościach – podasz tylko ciasteczka Choco Leibniz”.
Data publikacji: 30.08.2019 r.