wpisz szukaną frazę
Szukaj

Telewizja odroczona w czasie: VOD

Wideo na żądanie to jedna z form nielinearnej konsumpcji telewizji. Najnowszy raport VAB analizuje postawę i stosunek widzów do telewizji odroczonej w czasie.

 

W serii raportów „Tailor-Made Television” agencja VAB wyróżnia trzy rodzaje formy konsumpcji:

 

 

Najważniejsze fakty o konsumpcji VOD:

 

1.   75 milionów Amerykanów ma dostęp do VOD operatora.

2.   Użytkownicy VOD to najczęściej osoby w wieku 25-54 lat o wykształceniu wyższym.

3.   73% widzów korzystających z VOD konsumuje treści metodą binge-watchingu.

4.   Biblioteki VOD oferują coraz więcej tytułów – w 2017 roku było to około 93,200 propozycji (w porównaniu do 58 tysięcy w 2016 roku).

5.   W ciągu ostatnich 2 lat odnotowano dwucyfrowy wzrost w konsumpcji VOD.

6.   W ciągu ostatnich 3 lat liczba odsłon reklam na platformach wzrosła trzykrotnie (ponad 23 miliardy odsłon w 2017).

7.   System reklamowy w serwisach VOD operatorów gwarantuje dokładne targetowanie i zapewnia odpowiednią widoczność reklam.

 

Jakie są powody konsumpcji VOD i jakiego rodzaju treści są najczęściej wybierane?

0604_INFO_1(2)

 

Co istotne, użytkownicy VOD są pozytywnie nastawieni względem telewizji oraz reklam.

0604_INFO_3(2)

 

 

Źródło:

„Tailor-Made Television: DVR”, VAB, Q1 2018

Nielsen Gloval VOD Survey 3Q2015, Ameryka Północna

Raport „State of VOD”, comScore, Q3 2017, 2017 Gfk MRI Doublebase, „Video-On-Demand # of Times Watched Past 30 days-TV/Shows/Movies (Any)”

Data publikacji: 08.06.2018 r.

Share

Podobne artykuły