wpisz szukaną frazę
Szukaj

Tematyczne bloki reklamowe LEGO wracają do telewizji

W przerwie reklamowej programu the Voice pojawił się jeden z bohaterów LEGO.

Emmet (głos podkłada mu aktor Chris Pratt) zaczął rozmawiać bezpośrednio z widzami, mówiąc jak niesamowite jest to, że może właśnie zaprezentować blok tematyczny poświęcony LEGO, w którym pokazano także reklamy innych marek, m.in. DFS i McDonald’s. Na zakończenie wyemitowano zwiastun wchodzącego do kin filmu LEGO.

To nie pierwszy raz kiedy LEGO zdominowało przerwy na reklamy. Agencja PHD wykorzystała podobną technikę w 2014 r., promując wcześniejszą część filmu. Wtedy reklamy BT i Confused.com zostały odtworzone za pomocą klocków. Ponadto w 2017 r. jedną z przerw reklamowych na Channel 4 przejął Warner Bros i reklamował spin-off, „The Lego Batman Movie”. Ponieważ obie kampanie otrzymały nagrody Media Week, nie dziwi fakt, że zarówno Warner Bros i ITV wprowadziły LEGO do bloków reklamowych.

Data publikacji: 25.03.2019 r.

Share

Podobne artykuły