Troska o środowisko w reklamie marki odzieżowej - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Troska o środowisko w reklamie marki odzieżowej

Spot ma za zadanie pokazać, że marka H&M zmienia przyszłość mody, przesuwa granice i udowadnia, że glamour oraz troska o środowisko doskonale do siebie pasują.

H&M Conscious Exclusive to cykliczne kolekcje szwedzkiej sieciówki, które łączą jakość premium, kluczowe trendy sezonu oraz technologiczne innowacje przyjazne dla środowiska. W spocie stworzonym przez dział kreatywny H&M wystąpiła m.in. modelka-aktywistka Adwoa Aboah. To już dziesiąta kolekcja H&M Conscious Exclusive, która łączy glamour z ekologicznymi innowacjami. Każda rzecz ma w składzie co najmniej 50% bawełny organicznej, wełny z recyklingu, lyocellu Tencel® lub poliestru z przetworzonych butelek PET.

Szwedzka marka zobowiązała się w ramach strategii zrównoważonego rozwoju do wykluczenia z produkcji materiałów szkodliwych dla środowiska. Do 2030 roku będzie wykorzystywać wyłącznie materiały pochodzące w 100 % z recyclingu lub pozyskiwane w sposób zrównoważony.

 

Data publikacji: 27.09.2019 r.

Share

Podobne artykuły