Zauważalnym zjawiskiem widocznym na wszystkich rynkach, jest spadek efektywności działań marketingowych. Jest to również widoczne na rynku brytyjskim. Okazuje się, że coraz częściej marketerzy zapominają o tym, że efekty działań widoczne są w długim okresie, a jedną z najważniejszych rzeczy jest stałe budowanie siły marki.
Dlaczego marki są tak ważne? Zoe Harkness z Thinkbox zaprezentowała wyniki wyjątkowego badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Behavioural Architects na rynku brytyjskim.
Pobierz prezentację “From Brand to Bland: what happens when you take away people’s favourite brands?” i dowiedz się:
– Jaką rolę telewizja odgrywa w tworzeniu siły marek i dlaczego?
– Jaką rolę marki pełnią w życiu szarego człowieka?
– Jaką rolę marki pełnią w życiu szarych ludzi i co się stanie, gdy pozbawimy ich ulubionych marek?
– Czy ten sam produkt z brandingiem lub bez będzie smakował tak samo?
Więcej o eksperymencie czytaj również w artykule.
Zobacz wystąpienie: