wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2019: The Curiosity Factor

W dzisiejszym, multiplatformowym świecie dotarcie do widza jest coraz trudniejsze. Okazuje się, że kluczem do sukcesu jest zdobycie i utrzymanie ATENCJI odbiorcy, która jest najważniejsza w kontekście skutecznej komunikacji.

W swojej charyzmatycznej i pełnej przykładów prezentacji Andrew Davis – były producent telewizyjny, światowej klasy mówca marketingowy przedstawia sposób na zbudowanie odpowiedniego przekazu, który mogą wykorzystać w swoich działaniach zarówno twórcy kontentu, jak i marketerzy oraz specjaliści planujący kampanie reklamowe.

 

Zobacz prezentację Andrew Davisa ” i dowiedz się:

 

– Dlaczego brak czasu konsumenta to tylko wymówka?

– Jak i czy każdy arbuz może „skutecznie” przykuć uwagę widza na parę godzin?

– Jak wykorzystać psychologiczne zjawisko gradacji napięcia, aby skutecznie dotrzeć z komunikatem marketingowym do odbiorcy?

 

Zobacz wystąpienie:

Share

Podobne artykuły