Telewizja i sposób jej konsumpcji ewoluuje. Siłą rzeczy zmienia się również krajobraz świata mediów, w którym funkcjonują poszczególni gracze na rynku.
Zmieniające się warunki, wymuszają na reklamodawcach poszukiwanie lepiej stargetowanych, nowych sposobów dotarcia do konsumentów za pomocą istniejących mediów. Odpowiedzią na takie wyzwania może być addressable TV. Jakob Nielsen, CEO Finecast specjalizującej się w zakresie kampanii adressable TV, opowiedział o tym, jakie są zalety tej formy planowania komunikacji i dlaczego może ona stanowić szczególną wartość dla reklamodawców.
Pobierz prezentację “The Future of TV” i sprawdź:
– Jak zmienia się konsumpcja mediów w Polsce i na świecie?
– Dlaczego adressable TV jest odpowiedzią na niektóre wyzwania reklamodawców, zwłaszcza w kontekście dotarcia z jednym produktem do różnych grup odbiorców?
– Jakie efekty przyniosło wykorzystanie tej metody planowania komunikacji markom, z którymi współpracował Finecast?
Zobacz wystąpienie: