Jednym z tematów trzeciej edycji konferencji tv day była perspektywa telewizji w kontekście społeczeństwa.
Dyskutowano o umiejętności jaką tv, jako medium, posiada w sposobie budowania emocjonalnej więzi z widzem. Zaangażowanie w ulubiony program, show, czy serial przenoszą widza do innego świata.
Zaangażowany odbiorca dużo chętniej otwiera się na przekaz marki naturalnie wpisanej w ulubione treści programowe. Na czym polega ten proces, jak umiejętnie wykorzystać tę magię i jaką rolę odgrywa tu aktor?
Na to i wiele innych pytań odpowiedziała wielokrotnie nagradzana i doceniana przez publiczność aktorka – Maja Ostaszewska w rozmowie z dyrektorem programowym TVN i Discovery Polska – Edward Miszczakiem
To inspirujący dialog na temat roli aktora tv we współczesnej rzeczywistości telewizyjnej. Sprawdź wystąpienie i dowiedz się:
– Jak aktorzy odbierają i co sądzą o komunikacji marek w kreowanych przez nich treściach?
– Jakie czynniki są najistotniejsze, aby lokowanie produktu było efektywne dla reklamodawcy i wiarygodne z punktu widzenia odbiorcy?
– Jakie wyzwania stoją przed aktorami w kreowaniu pozytywnego i spójnego wizerunku reklamowanych marek?
Zobacz wystąpienie: