wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2019: Rola aktora w roli tv

Jednym z tematów trzeciej edycji konferencji tv day była perspektywa telewizji w kontekście społeczeństwa.

Dyskutowano o umiejętności jaką tv, jako medium, posiada w sposobie budowania emocjonalnej więzi z widzem. Zaangażowanie w ulubiony program, show, czy serial przenoszą widza do innego świata.

Zaangażowany odbiorca dużo chętniej otwiera się na przekaz marki  naturalnie wpisanej w ulubione treści programowe. Na czym polega ten proces, jak umiejętnie wykorzystać tę magię i jaką rolę odgrywa tu aktor?

Na to i wiele innych pytań odpowiedziała wielokrotnie nagradzana i doceniana przez publiczność aktorka – Maja Ostaszewska w rozmowie z dyrektorem programowym TVN i Discovery Polska  – Edward Miszczakiem

To inspirujący dialog na temat roli aktora tv we współczesnej rzeczywistości telewizyjnej. Sprawdź wystąpienie i dowiedz się:

 

– Jak aktorzy odbierają i co sądzą o komunikacji marek w kreowanych przez nich treściach?

– Jakie czynniki są najistotniejsze, aby lokowanie produktu było efektywne dla reklamodawcy i wiarygodne z punktu widzenia odbiorcy?

– Jakie wyzwania stoją przed aktorami w kreowaniu pozytywnego i spójnego wizerunku reklamowanych marek?

 

Zobacz wystąpienie:

Share

Podobne artykuły