wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2019: Not all Reach is Equal

27 Marca, na konferencji tv day, Karen Nelson-Field – światowej klasy autorytet w dziedzinie „media science”, Profesor University of Adelaide, zaprezentowała wyniki projektu „The Benchmark Series” – serii badań poświęconych efektywności komunikacji reklamowej w różnych platformach.

Pobierz prezentację  “Not all Reach is Equal” i znajdź odpowiedzi na pytania:

 

– Jakie aspekty mają wpływ na końcową efektywność komunikatu reklamowego – czyli na wybór produktu przez widza?

– Reklamy emitowane w jakim medium w największym stopniu wpływają na wybór konsumenta?

– Jak przedstawia się czas trwania efektu emisji reklam w różnych platformach?

– Jaka kombinacja mediów, gwarantuje największy efekt synergii, najlepiej oddziałując na preferencje zakupowe widzów?

 

O BADANIU:

– Badanie jest badaniem ciągłym, realizowanym na grupie 5000 Australijczyków, w ich naturalnym środowisku kontaktu z komunikatem reklamowym  – w ich domach. W ramach projektu przebadano w sumie 60 000 reklam. Do pomiaru wykorzystano nowoczesną technologię eye-trackingową, monitorującą sposób, czas kontaktu i procentowy poziom pokrycia ekranu (ekspozycje pikselową), a następnie zweryfikowano, które z reklamowanych produktów były zakupione w wirtualnym sklepie. Tym samym opracowano wskaźnik STAS (definiowany jako relacje dwóch zmiennych: zakupił-widział reklamę/zakupił-nie widział reklamy).

–  Celem projektu jest zdefiniowanie czynników, które mają wpływ na zakup danego produktu z uwzględnieniem emisji reklam na różnych platformach i ekranach: TV, VOD, Facebook’u oraz Youtube, emitowanych za pośrednictwem różnych urządzeń: TV, desktopów oraz urządzeniach mobilnych.

 

Zobacz wystąpienie:

Share

Podobne artykuły