wpisz szukaną frazę
Szukaj

Walentynkowa miłość reklamodawców do telewizji w USA

Dzień Zakochanych napędza konsumentów do zakupów, a reklamodawców do sprzedaży produktów i usług.

Największą moc oddziaływania w Stanach Zjednoczonych nadal ma telewizja. Zapewnia dotarcie do 75,7% społeczeństwa każdego dnia, a czas spędzany przed telewizorem w TG: 18+, wynosi 4 godziny 54 minuty dziennie.

W raporcie „TVB Valentine’s Day 2017” zanalizowano zachowania konsumenckie w okresie Walentynek:
• siłą nabywczą są głównie osoby w wieku 18-34 lat;
• wiodące kategorie wydatków to: biżuteria, wieczorne wyjścia, kwiaty, odzież i słodycze;
• prezent z okazji Walentynek dostanie: 90% zakochanych, 54% innych członków rodziny, 20% przyjaciół i zwierząt domowych, 18% kolegów i nauczycieli, a także 10% współpracowników;
• co ciekawe co piąte zwierzę domowe otrzyma również upominek;
• reklamy emitowane w telewizji motywują po dalszych poszukiwań informacji o produktach lub usługach;
• prognozowane wydatki konsumentów szacuje się na 18 miliardów dolarów. Źródło: opracowanie własne podstawie: TVB Valentine’s Day 2017.

 

wykresy_tv-08

Źródło: TV Insight Report, SNPTV, TG: 15-65, Francja 2016.

 

wykresy_tv-09

Źródło: NRF Monthly Consumer Survey, Planowane wydatki na Walentynki, styczeń 2017 r.

 

Share

Podobne artykuły