Świąteczna kampania KFC stworzona przez agencję Mother przedstawia pojedynek kurczaka z indykiem.
Dlaczego właśnie z indykiem? Bo chociaż indyk może rządzić na stołach w Wielkiej Brytanii podczas Świąt Bożego Narodzenia, to kurczak jest obecny przy codziennych posiłkach przez cały rok. Kampania dedykowana jest wszystkim mediom: telewizji, internetowi, prasie, a także przygotowana pod format kinowy oraz outdoor. W 60-sekundowym spocie słychać muzykę z westernu z 1966 roku pt. „Dobry, zły i brzydki”. Za kamerą stanął reżyser Nicolai Fuglsig.
Hermeti Balarin z agencji Mother tłumaczy: „jest tylko jeden dzień w roku, w którym nie możesz dostać swojego ulubionego smażonego kurczaka z KFC, a jest to 25 grudnia. Kurczak z KFC rządzi w pozostałe 364 dni”. Monica Pool, dyrektor marketingu w KFC dodaje: „zamykamy nasze restauracje w dzień Bożego Narodzenia. Wtedy to indyk ma swój moment chwały. Ale w inne dni w roku nie musisz się martwić – masz KFC”.
Data publikacji: 23.11.2018 r.