Znaczenie obszarów działań marketingowych #opiniejuroraeffie cz. 9/2019 - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Znaczenie obszarów działań marketingowych #opiniejuroraeffie cz. 9/2019

Przedstawiamy dziewiątą część tegorocznej edycji cyklu #opiniejuroraeffie, skupiającą się na obszarach działań marketingowych, które w największym stopniu zyskały na znaczeniu w ciągu ostatnich 20 lat, wg jurorów Effie Awards 2019.

Publikacja prezentuje wyniki ankiety przeprowadzonej wśród członków jury Effie Awards, opatrzone komentarzem przewodniczącej jednej z grup jurorskich Mirelli Panek-Owsiańskiej, współzałożycielka Fundacji Kosmos dla Dziewczynek.

 

WYNIKI ANKIETY WŚRÓD JURORÓW EFFIE AWARDS

 

Zrozumienie konsumenta to obszar działań marketingowych, który wg jurorów Effie Awards w największym stopniu zyskał na znaczeniu w ciągu ostatnich 20 lat (46% wskazań jurorów).

Znaczenie obszarów działań marketingowych

 

KOMENTARZ PRZEWODNICZĄCEJ JEDNEJ Z GRUP JURORSKICH

 

Juror_9

Zrozumienie klienta to nie tylko zrozumienie jego zwyczajów zakupowych, ale przede wszystkim zrozumienie jego wartości i stylu życia. Dlatego tak ważne dla marek staje się zaangażowanie społeczne i zabieranie głosu w ważnych sprawach publicznych. Coraz więcej młodych ludzi chce spójności w swoim życiu, chce wybierać marki, które rozumieją ich wartości, podzielają je i wcielają nie tylko do komunikacji, ale całej strategii biznesowej. A jest to coraz łatwiej weryfikowalne, coraz więcej firm używa międzynarodowych standardów do pokazywania swoich wskaźników związanych z odpowiedzialnością i zaangażowaniem. Coraz łatwiej też jest stracić reputację w przypadku greenwashingu czy pinkwashingu, dlatego działania marki i decyzja o tym, w jakie projekty będzie się angażować musi być przemyślana i przedyskutowana z różnymi grupami interesariuszy.

Share

Podobne artykuły