wpisz szukaną frazę
Szukaj

Zredukowane wydatki na reklamę tv zmniejszają wpływy ze sprzedaży

Badanie TiVo Research i 84,51° na rynku amerykańskim sprawdziło, w jaki sposób zmiany w wydatkach na reklamę tv wpływają na skuteczność reklamy.

W tym niezależnym badaniu przeanalizowano wyniki biznesowe 15 marek, które zmniejszyły wydatki na reklamę telewizyjną od 25% do 75% w porównaniu z poprzednim rokiem.

 

Zmiany w wydatkach na reklamę tv wpływają na przychody ze sprzedaży

 

Obniżone wydatki na reklamę w tv spowodowały spadek zasięgu i częstotliwości dla 11 z 15 marek, co doprowadziło do spadku sprzedaży i zwrotu z inwestycji

Źródło:

https://thinktv.ca/wpcontent/uploads/2018/01/TiVo_Research_Decreased_TV_Advertising_Spend_Hurts_Sales.pdf, 12.01.2019 r.

Data publikacji: 28.06.2019 r.

Share

Podobne artykuły