Dzięki wyjątkowemu zasięgowi, bezpośredniemu dotarciu i środowisku premium, kampania w linearnej telewizji pomaga reklamodawcom w realizacji strategicznych założeń dla ich marek.
1. Reklama w tv zapewnia natychmiastowy zasięg i dociera do 8 z 10 gospodarstw domowych w miesiącu.
W rezultacie kampanie telewizyjne wywierają bezpośredni wpływ na konsumentów i przyczyniają się do znacznego zwiększenia ruchu na stronie, szczególnie w przypadku młodszych marek.
2. Obecność w telewizji prowadzi do napływu nowych klientów poprzez internetowe witryny danej marki. Optymalizując kampanie telewizyjne, marki zauważają poprawę wyników biznesowych dzięki zwiększeniu zaangażowania na stronach www.
3. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 700 nowych reklamodawców zainwestowało ponad 3,4 miliarda dolarów w reklamę telewizyjną, aby stworzyć unikalną tożsamość marki i wartość dodaną dla konsumentów. Dzięki temu, że marki te stały się znane, osiągnęły znaczny wzrost przychodów zgodnie z dokonanymi przez nie inwestycjami.
4. Odpowiedni, spersonalizowany przekaz dostarczany poprzez kampanię telewizyjną sprawia, że widzowie stają się kupującymi i promotorami marki. Ulubione programy telewizyjne wywołują pozytywne reakcje emocjonalne, które są przenoszone na marki obecne w blokach reklamowych, co zwiększa przywiązanie widza do marki i prawdopodobieństwo zakupu.
5. Tv chroni i wzmacnia markę. Telewizja jako medium obdarzone największym poziomem zaufania wśród konsumentów jest bezpiecznym środowiskiem dla marek. 51% reklamodawców wybiera telewizję liniową jako najważniejsze taktyczne medium wideo. W czasach niepewności ekonomicznej marketerzy, którzy koncentrują się na długoterminowych działaniach związanych z brandingiem, zwiększając (lub przynajmniej utrzymując) inwestycje w reklamy telewizyjne, osiągają pozytywne wyniki biznesowe.
Źródło:
VAB “5 Reasons Why Marketers Invest Billions in Linear TV”, USA, lipiec 2022
Data publikacji: 12.08.2022 r.