wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study InPost „Rozwój aplikacji InPost mobile” #opiniejuroraeffie 2021

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie sześciu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2021.

Przedstawiamy case study InPost „Rozwój aplikacji InPost mobile” – laureata w kategorii Marketing & Business Solutions.

KATEGORIA:

Marketing & Business Solutions

KLIENT/ZGŁASZAJĄCY:

InPost

OPIS KAMPANII:

Fakt – konsumenci przechodzą do kanałów mobile. Wiedzieliśmy, że aby dostarczać najlepszy customer experience w kategorii usług logistycznych, musimy stworzyć innowacyjne rozwiązanie, które w przyszłości stanie się osią wszystkich usług i komunikacji z klientami InPost w kanale mobile.

Tak powstała idea aplikacji InPost Mobile. Ale jak przekonać Polaków do kolejnej apki w telefonie? Postawiliśmy na funkcjonalności i promocję aplikacji przez ich pryzmat. W ciągu 15 miesięcy wdrożyliśmy 8 funkcji i usług, w tym zdalne otwarcie skrytki i nadania bez etykiety. Obecnie z naszych usług mobilnych korzysta już 7 mln użytkowników.

WYNIKI KAMPANII:

W ciągu 15 miesięcy skutecznie przenieśliśmy komunikację do ponad 5 mln użytkowników do kanału mobile.

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

MaciejHerman_2

Kategoria Marketing & Business Solutions to kategoria dla koncepcji przełomowo innowacyjnych, transformujących istotnie przedsiębiorstwo i dających szanse na długofalowe wzrosty. InPost z Rafałem Brzoską na czele jest wzorcem dla wielu polskich i nie tylko polskich biznesów i biznesmenów. Ten zespół od lat innowacyjnym podejściem łamie bariery i przeszkody, omija kłody rzucane mu pod nogi przez konkurencję. Utrzymanie takiego podejścia w długim okresie jest szczególnym osiągnięciem. W tym roku postanowiliśmy nagrodzić zespół InPostu za przełomowe dla tej organizacji wejście w rynek mobilny i błyskawiczne stworzenie aplikacji, która zaledwie w ciągu kilkunastu miesięcy zyskała 7 mln użytkowników, stając się trzecią najbardziej popularną polską aplikacją na smartfonach, dającą unikalne i wygodne funkcjonalności dla użytkowników, takie jak zdalne otwierania skrytek czy nadawanie przesyłek bez konieczności drukowania etykiet.

Gratulacje!

 

Zobacz fragment Gali Effie Awards

 

 

Data publikacji: 08.12.2021 r.

Share

Podobne artykuły