wpisz szukaną frazę
Szukaj

Efektywna komunikacja sponsoringowa cz.2

#ChallengingTime

Na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii sponsoringowej, by poprawić efektywność komunikacji? Na bazie badań sponsoringu prowadzonego na antenie brytyjskiego kanału Channel 4, stacja opracowała 6 wskazówek dla reklamodawców.

Channel 4 na bazie wyników swojego badania przygotowało rekomendację działań, które zagwarantują efektywną komunikację sponsoringową:

 

preferowane sposoby przedstawiania sponsora

 

 

konieczność precyzyjnego doboru treści i obrazu

 

 

zapamiętywalność sponsora w ramach grup wiekowych

 

 

Wpływ dopasowania marki do sponsorowanego programu na kluczowe wskaźniki efektywności marki

 

 

wielokrotne oglądanie pomaga w zwiększaniu prawdopodobieństwa zakupu

 

Sponsoring jest prostą formą reklamy a jego skuteczność można zmaksymalizować. Efektywność można zwiększyć dzięki wyraźnemu brandingowi, dobremu dopasowaniu, wielokrotnemu oglądaniu i targetowaniu.

 

Źródło:

Raport z badania Channel 4 „Sponsorship rocks”, maj 2020 r., Wielka Brytania

 

Data publikacji: 17.05.2021 r.

Share

Podobne artykuły