#ChallengingTime
Sytuacja panującej pandemii często zmusza marki do rezygnacji z zaplanowanych produkcji i szukania innych, ciekawych rozwiązań. Jest to dla nich i współpracujących z nimi agencji prawdziwy test kreatywności.
Jak pokazać nowy model samochodu, mając na uwadze, że jego użytkownicy w czasie panującego kryzysu pozostają w zamknięciu? Marka Honda wraz z agencją Memac Ogilvy sięgnęli do niecodziennych rozwiązań i stworzyli spot na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich, który w całości wyreżyserowany został w przestrzeni domu. Początek 35-sekundowego spotu ze zbliżeniem na bok pojazdu przypomina standardową reklamę samochodu, by za chwilę zabrać odbiorców w podróż zabawkową mini Hondą Civic po białym dywanie, z przejazdami pod kuchennym stołem. Przewrotny spot kończy wymowne, pełne nadziei hasło „Until we drive again”.
Najnowszy spot marki Amazon „Rainbows of Hope” również rozgrywa się w przestrzeni domu i najbliższego podwórka. Pozytywne i wspierające przesłanie zostało ujęte w kreatywny sposób w postaci kolorowego rysunku stworzonego przez małą bohaterkę z myślą o dostarczającym paczkę kurierze.
Data publikacji: 04.05.2020 r.