wpisz szukaną frazę
Szukaj

Sezon świąteczny w reklamie rozpoczęty

Jedna z pierwszych świątecznych reklam, właśnie rozpoczęła sezon bożonarodzeniowy w brytyjskiej telewizji. Argos, sprzedawca katalogowy w Wielkiej Brytanii, realizuje marzenie taty i córki.

 

Dla Brytyjczyków pewnego rocznika, kultowy już dziś katalog Argos oznacza początek Świąt Bożego Narodzenia. Komik i prezenter telewizyjny Bill Bailey określił kiedyś Argos jako cechę charakterystyczną Wielkiej Brytanii, a nawet opisał katalog jako „laminowaną księgę snów”. Na potrzeby kampanii marka zgodziła się zmienić nazwę katalogu na „The Book of Dreams”, natychmiast zamieniając okładki czasopism oraz tysiące witryn z plakatami. Zastanawiano się czy katalog Argos jest nadal aktualny w erze cyfrowej, ale badania wkrótce potwierdziły, że jest to coś, o czym Brytyjczycy mają ciepłe wspomnienia i do czego wciąż mają słabość.

Spot, za którego kreacja odpowiada agencja The & Partnership, a wyprodukowany przez Stink Films, pokazuje, jak tata i córka walczą w rytm utworu Simple Minds „Don’t Don’t You Forget About Me”. Po natknięciu się na zestaw perkusyjny z zabawkami, tata zaczyna bębnić, a kuchnia rozszerza się i przekształca w scenę.

 

Data publikacji: 15.11.2019

Share

Podobne artykuły