Pomimo tego, że rynek mediowy oferuje obecnie coraz więcej możliwości, konsumenci wciąż najchętniej wybierają kontent, w którym pojawiają się reklamy.
Co ciekawe, pomimo nieustannie rosnącej liczby nowych urządzeń multimedialnych, konsumenci pozostają wierni tym wspieranym przez reklamy. Mimo pojawienia się na rynku i wzrostu popularności tabletów, smartfonów i urządzeń do konsumpcji SVOD, to telewizja pozostaje na pierwszym miejscu w domach Amerykanów, utrzymując się od 5 lat na poziomie 96%.
Dzięki wydłużającemu się czasowi korzystania z mediów w (tygodniowo o ponad 25 godzin od 2002 roku), ludzie w ogóle obcują z nimi więcej. Proporcjonalnie wzrasta również czas, jaki dorosłe osoby poświęcają na konsumpcję mediów, w których obecne są reklamy – jest to około 65 godzin (w porównaniu do około 43 godzin w 2002 roku). Wszystko to sprawia, że wśród tylu obecnych wariantów media wspierane reklamowo wciąż wyróżniają się efektywnością w dotarciu do szerokich grup konsumentów przez marketingowców i reklamodawców.
Źródło:
www.nielsen.com/us/en/insights/news/2018/as-the-media-universe-grows-ad-supported-content-remains-a-preferred-source.html , 14.03.2018
Data publikacji: 13.04.2018 r.