Gwiazda rapu, śpiewający żółw morski, rozmowa prowadzona w oknie za pomocą karteczek – marki sięgają w najnowszych bożonarodzeniowych spotach po kreatywne zabiegi, którym towarzyszą ważne i aktualne przesłania.
Do najnowszej kampanii marka SodaStream zaprosiła Snoop Dogga. Świąteczny spot pełen humoru o wymownym tytule „The Small Things”, wyreżyserowany przez Jake’a Szymanskiego, to ważne ekologiczne przesłanie zachęcające do zmniejszenia ilości plastikowych odpadów. Tegoroczna Święta, które zamiast hucznej celebracji będą miały formę kameralnego obiadu w gronie najbliższych, to zdaniem marki oraz bohatera spotu idealny czas na wprowadzenie dobrych nawyków.
Aktualne nastroje wiernie odmalowuje również Marka Kohl’s w swoim najnowszym spocie „Give With All Your Heart” stworzonym przy współpracy z agencją YARD NYC. Dystans społeczny, ograniczona komunikacja i spowodowana nimi tęsknota za bliskością to rzeczywistość, która rzutuje na tegoroczny świąteczny czas. Spot jest wzruszającą opowieścią o potrzebie i sile relacji międzyludzkich.
Data publikacji: 27.11.2020 r.