Tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia i okresu przygotowań do nich nie ominie atmosfera pandemii. Marki doskonale zdają sobie z tego sprawę i starają się wyjść naprzeciw nowej rzeczywistości, dając temu wyraz w najnowszych spotach.
Jeśli mowa o świętach, to naturalnie również o prezentach. Najnowszy spot marki FedEx o wymownym tytule „Training Day” to kreatywne i zabawne zarazem zapewnienie, że kurierzy tej firmy spokojnie poradzą sobie ze wzrostem zamówień online. Są w końcu do tego odpowiednio przygotowani! Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO New York. Co ciekawe, spot nakręcony został w ciągu jednej nocy na jednym z parkingów w Los Angeles.
Z kolei marka Etsy, oferująca na swojej platformie dostęp do przedmiotów wykonanych własnoręcznie, przygotowała kampanię pod hasłem „Gift Like You Mean It” zachęcającą do sięgnięcia w tym roku po niestandardowe prezenty, które będą miały moc osłodzenia gorzkiego czasu rozłąki i społecznego dystansu. Kreatywne spoty powstały przy współpracy z agencją 72andSunny.
Data publikacji: 13.11.2020 r.