wpisz szukaną frazę
Szukaj

Złote case study „Łomża. W swoim tempie” #opiniejuroraeffie 2024

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, sponsorem strategicznym konkursu i gali Effie Awards Poland, przygotowało zestawienie kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards Poland 2024.

KATEGORIA:

Long Term

TYTUŁ KAMPANII:

„W swoim tempie”

PRODUKT:

Łomża

LIDER:

Brasil

WSPÓŁZGŁASZAJĄCY:

EssenceMediacom

KLIENT:

Van Pur

OPIS KAMPANII:

Na mapie polskiego rynku piwa ostatnich 3 lat, marka Łomża jest ewenementem. Przy ekstremalnie trudnej sytuacji ekonomiczno-rynkowej, globalnych spadkach oraz mniejszych niż w przypadku wielkich graczy zasobach, marka przeszła ogromną transformację. Z marki regionalnej awansowała do ścisłego grona TOP10 i podwoiła udziały wolumenowe. Przy wartym 30mld PLN rynku i ponad 100 graczach, każdy procent wzrostu robi robotę.

WYNIKI KAMPANII:

Wzrost udziałów rynkowych do poziomu 3,6% (marzec 2024), wynikający ze wzrostu wolumenu marki o 74%.

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS W KATEGORII LONG TERM:

Spadające udziały na kurczącym się rynku, pełnym dużych, bogatych i wytrawnych graczy. Brzmi jak początek marketingowego thrillera, a prawdziwy thriller wchodzi w zakamarki samej duszy. Tam też marka znalazła inspirację. U podstawy kampanii jest prosty, polski i głęboko prawdziwy insight, który, choć wydawał się leżeć pod nosem, nie był przez konkurencję zauważony. Trzy sezony pełnej humoru historii z lubianym bohaterem w roli głównej dały marce podwojenie udziałów rynkowych. Jury uznało, że werdykt nie mógł być inny.

 

 

Data publikacji: 20.11.2024 r.

Share

Podobne artykuły