wpisz szukaną frazę
Szukaj

Złote case study Żabka „Żabu” #opiniejuroraeffie 2024

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, sponsorem strategicznym konkursu i Gali Effie Awards Poland, przygotowało zestawienie kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards Poland 2024.

KATEGORIA:

Brand Experience

TYTUŁ KAMPANII:

„Żabu”

PRODUKT:

Żabka

LIDER:

180heartbeats + Jung von Matt

KLIENT:

Żabka

OPIS KAMPANII:

Kupowanie ma być korzystne, a sklep daje korzyści wymierne – promocje, wygodę. A czy sklep może być nie tylko dostawcą okazji, ale i dostawcą rozrywki i przeżyć? Może, jeśli jest marką lubianą jak Żabka, a w dodatku ma swoją personifikację w grze, tak spersonalizowaną, że zachęca do interakcji. Jedna trzecia użytkowników Żappki w 2023 roku stworzyła swoje Żabu, co w efekcie przyniosło bardzo znaczący wzrost częstotliwość zakupów o 32% i ARPU o 24%.

WYNIKI KAMPANII:

Jedna trzecia użytkowników Żappki w 2023 roku stworzyła swoje Żabu, co w efekcie przyniosło bardzo znaczący wzrost częstotliwości zakupów o 32% i ARPU o 24%.

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS W KATEGORII BRAND EXPERIENCE:

Brand Experiences nie służą jedynie do komunikacji – one budują więzi. Są odpowiedzią marek na naszą pokoleniową potrzebę „doświadczania”. Są kategorią trudną, nie tylko dla marketerów szukających sposobu na stworzenie czegoś unikalnego, ale również jurorów, próbujących porównać ze sobą nieporównywalne. Zaskakujące gadżety, niepowtarzalne eventy, angażujące kampanie, cyfrowe zabawki i zupełnie analogowe przygody z marką.

Kampania, którą chcemy wyróżnić ma jednak w sobie spryt, precyzję i wyczucie trendów, którego szukamy w zgłoszeniach Effie. Sięga po kreatywny remiks, tak dobrze odbierany przez grupę docelową swoich działań. Miesza świat ‚big data’ z digitalową grywalizacją, inspirowaną sentymentalną modą z lat 90. W rezultacie tworząc doświadczenie, które czerpiąc z DNA marki, tchnęło nowe życie w istotny dla niej kanał komunikacji i sprzedaży, w cyfrowo-magiczny sposób pozwalając brandowi zamieszkać na dłużej w kieszeniach swoich konsumentów. Tworząc godną pozazdroszczenia więź – nić przyjaźni pomiędzy marką a konsumentem.

 

 

Data publikacji: 27.11.2024 r.

Share

Podobne artykuły